Počet záznamov: 1  

Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh

  1. MIKLOŠÍK, Andrej. Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh. In Krizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 : [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011]. - Praha : Středoevropské centrum misijních studií, 2011. ISBN 978-80-903986-4-1, s. 93-103. VEGA 1/0557/08
    Ohlasy:
    [4] KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 40-45. VEGA 1/0418/11.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.