Počet záznamov: 1  

Základy manažmentu inovácií

  1. VAVRINČÍK, Pavel - DUGAS, Jaroslav - FERENCZ, Vojtech. Základy manažmentu inovácií. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 228 s. [13,194 AH]. ISBN 978-80-225-3184-9
    Ohlasy:
    [4] JAMNICKÝ, Peter. Technologické inovácie a ich vplyv na vznik nových trhov produktov. In Akademický repozitár [elektronický zdroj]. - [Bratislava] : [s.n.], 2013, 5.2.2013, s. 1-7, [7 NS]. Názov z titulnej obrazovky. Dostupné na internete: http://www.akademickyrepozitar.sk/Peter-Jamnicky/Technologicke-inovacie-a-ich-vplyv-na-vznik-novych-trhov-produktov.
    [6] THOMASOVÁ, Elena. [Základy manažmentu inovácií]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746, 2011, roč. 10, č. 22, s. 122-123. Recenzia na: Základy manažmentu inovácií / Pavel Vavrinčík, Jaroslav Dugas, Vojtech Ferencz. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3184-9.
    [3] JAMNICKÝ, Peter. Imovátori. In Ekonomika - Management - Inovace. - Olomouc : Moravská vysoká škola Olomouc, 2012. ISSN 1804-1299, 2012, roč. 4, č. 3, s. 2-10.
    [4] STANKOVIČ, Lýdia - BAŠISTOVÁ, Alena. Úvod do manažérstva spoločensky zodpovedného podnikania. Recenzenti: Petr Suchánek, Peter Mesároš, Vilém Kunz. 1. vyd. Košice : VÚSI, 2015. 198 s. [10 AH]. Ekonóm a manažment. ISBN 978-80-89383-33-7.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.