Počet záznamov: 1  

Manažment vzťahov so zákazníkmi - moderná forma databázového marketingu

  1. HASPROVÁ, Mária. Manažment vzťahov so zákazníkmi - moderná forma databázového marketingu. In Mladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách Strednej a východnej Európy v novom tisícročí : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2001. ISBN 80-225-1497-7, s. 34-36
    Ohlasy:
    [4] BUCHOVÁ, Jarmila. Zaistenie. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-968904-7-6.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.