Počet záznamov: 1  

Mestský marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia

  1. ŽÁK, Štefan. Mestský marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia. In Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2003. ISBN 80-225-1745-3, s. 141-143
    Ohlasy:
    [3] HASPROVÁ, Mária. Výučba marketingu miest a obcí na Obchodnej fakulte EU v Bratislave. In Výuka a výzkum v odvětvových ekonomikách a podnikovém managementu na vysokých školách : sborník z vědecko-pedagogické konference s mezinárodní účastí. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2003. ISBN 80-7194-623-0. S. 101-103.
    [4] DRÁBIK, Peter. Východiská implementácie marketingu do funkčných oblastí regionálnej politiky. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 1/2009, roč. 2, č. 5, s. 15-28.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.