Počet záznamov: 1  

Poznatková intenzita ako determinant inovačnej výkonnosti a konkurencieschopnosti podnikov obchodno-podnikateľských služieb a služieb cestovného ruchu

  1. KUBIČKOVÁ, Viera. Poznatková intenzita ako determinant inovačnej výkonnosti a konkurencieschopnosti podnikov obchodno-podnikateľských služieb a služieb cestovného ruchu : habilitačná prednáška : odbor habilitovania: 3.3.10 Obchod a marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 67 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-3272-3
    Ohlasy:
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing : ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.