Počet záznamov: 1  

Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode

  1. KITA, Jaroslav. Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 19-27. VEGA 1/0039/11
    Ohlasy:
    [4] HASAN, Jamal. Ovplyvňovania zákazníkov nákupným letákom. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8. S. 17-24.
    [4] KITA, Pavol - KRIŽAN, František - BARLÍK, Peter - BILKOVÁ, Kristína - KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - ZEMAN, Milan. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.