Počet záznamov: 1  

Príspevok k ďalšiemu prehĺbeniu inovačnej stratégie podniku

  1. MIHALČOVÁ, Bohuslava - OLEXOVÁ, Cecília. Príspevok k ďalšiemu prehĺbeniu inovačnej stratégie podniku. In Acta oeconomica Cassoviensia no 6. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1566-3, s. 198-207
    Ohlasy:
    [4] ČARNICKÝ, Štefan - SUDZINA, František. Využívanie voľného času vysokoškolských študentov počas letných prázdnin na cestovný ruch. In Ekonomická revue cestovného ruchu. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela. ISSN 0139-8660, 2003, roč. 36, č. 3, s. 158-164.
    [4] SUDZINA, František. Faktory ovplyvňujúce cestovný ruch vysokoškolákov počas letných prázdnin. In Rozvoj a podpora podnikateľských aktivít v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2003. ISBN 80-225-1273-2. S. 131-137.
    [3] KRŠAK, Branislav. Customer relationship management v cestovnom ruchu. In Úloha měst jako kulturních center v aktivním cestovním ruchu : sborník přednášek. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2002. ISBN 80-7329-014-6. S. 44-47.
    [4] ČARNICKÝ, Štefan - SUDZINA, František. Letné destinácie slovenských vysokoškolákov. In COT business. - Praha : C.O.T. media s.r.o., 2003. ISSN 1212-4281, 2003, roč. 11, č. 4, s. 74.
    [4] ČARNICKÝ, Štefan - SUDZINA, František. Faktory ovplyvňujúce výber destinácií letných dovoleniek vysokoškolákov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 43-46.
    [3] BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta. Strategické aliancie v hutníckom priemysle. In Podniková ekonomika a management : sborník referátů z mezinárodní konference konané ve dnech 17. a 18. června 2004 v Brně. - Brno : Masarykova univerzita, 2004. ISBN 80-210-3414-9, s. 167-173.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.