Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1
    Ohlasy:
    [6] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 18, s. 155-156. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3276-1.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva. Manažment obchodných organizácií. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 302 s. [16,796 AH]. ISBN 978-80-225-3473-4.
    [4] HVIZDOVÁ, Eva - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment v podnikovej praxi. Recenzenti: Viera Čihovská, Adrián Pavlík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 265 s. [14,08 AH]. ISBN 978-80-225-3531-1.
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1.
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana. Správanie a hodnoty & zodpovednosť. Recenzovali: Dagmar Lesáková, Naděžda Klabusayová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 127 s. [6,35 AH]. ISBN 978-80-225-3763-6.
    [4] BORGULA, Juraj et al. Systém monitorovania a prognózovania vzdelávacích potrieb : Aktivita 1.3. Podporné nástroje pre rozvoj ďalšieho vzdelávania a poradenstva pre dospelých : Et. 1.3.1: Vytvorenie a realizácia systému monitorovania a prognózovania vzdelávacích potrieb : 1.3.1. Pracovná skupina na vytvorenie a realizáciu systému monitorovania a prognózovania vzdelávacích potrieb [elektronický zdroj]. In CVANU : Celoživotné vzdelávanie ako nástroj uplatniteľnosti (online). Bratislava : Národný ústav celoživotného vzdelávania, 2013. Dostupné na: http://cvanu.sk/files/articles/system-monitorovania-a-prognozovania-vzdelavacich-potrieb.pdf
    [4] ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. [8,18 AH]. ISBN 978-80-225-3902-9.
    [4] KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - DZUROVÁ, Mária - KITA, Pavol - LOYDLOVÁ, Miroslava - FRANCOVÁ, Zuzana - HASPROVÁ, Mária. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7.
    [4] KITA, Pavol - KRIŽAN, František - BARLÍK, Peter - BILKOVÁ, Kristína - KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - ZEMAN, Milan. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1.
    [2] VOKOUNOVA, Dana. Current Consumer Buying Behavior. In PROCEEDINGS OF THE 5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON TRADE, INTERNATIONAL BUSINESS AND TOURISM, 2014, pp. 515-521. ISBN 978-80-225-3995-1.
    [1] PAHOLKOVA, Barbora - DZUROVA, Maria. Low-cost Marketing and Marketing Minimalism. In PROCEEDINGS OF 16TH INTERNATIONAL JOINT CONFERENCE: CENTRAL AND EASTERN EUROPE IN THE CHANGING BUSINESS ENVIRONMENT, 2016, vol., no., pp. 121-132., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.