Počet záznamov: 1  

Nové súvislosti v metodike Balanced scorecard

  1. HYRÁNEK, Eduard - GRELL, Michal. Nové súvislosti v metodike Balanced scorecard. In Výsledky riešenia končiacich grantových úloh VEGA 1/0261/10, 1/0872/09, 1/0384/10, 1/0415/10 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3330-0, s. 12-16. VEGA 1/0261/010
    Ohlasy:
    [2] HARUMOVA, Anna. THE IMPORTANCE OF TRADEMARKS AND GOODWILL. In MARKETING IDENTITY: BRANDS WE LOVE, PT I. ISSN 1339-5726, 2016, pp. 53-64., Registrované v: WOS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.