Počet záznamov: 1  

Meranie efektívnosti vyučovania podporovaného e-learningom

  1. HLAVATÝ, Ivan. Meranie efektívnosti vyučovania podporovaného e-learningom. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2011 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 15. výročiu založenia Katedry informatiky obchodných firiem Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : 10. 11. 2011 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3311-9, s. 17-20. KEGA 006EU-4/2011
    Ohlasy:
    [4] PÓLYA, Attila. Testy ako súčasť e-learningu použitého na stredných školách. In Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9, s. 59-63. KEGA 006EU-4/2011.
    [4] ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Modely hodnotenia efektivity vzdelávania. In Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9, s. 68-73. KEGA 006EU-4/2011.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.