Počet záznamov: 1  

Fair trade a etická spotreba slovenských spotrebiteľov

  1. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Fair trade a etická spotreba slovenských spotrebiteľov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 29-39. VEGA 1/0418/11
    Ohlasy:
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1.
    [4] VOKOUNOVÁ, Dana. Správanie a hodnoty & zodpovednosť. Recenzovali: Dagmar Lesáková, Naděžda Klabusayová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 127 s. [6,35 AH]. ISBN 978-80-225-3763-6.
    [1] MIKLOSIK, Andrej. Search-centric approach to sustainability of academic marketing. In Economic Annals-XXI. ISSN 17286220, 2016-04-12, 156, 1-2, pp. 92-96., Registrované v: SCOPUS
    [4] HANULÁKOVÁ, Eva. K vybraným oblastiam cirkulárnej ekonomiky. In: DAŇO, F., zost. Zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0380/17: Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike. Bratislava: EKONÓM, 2017, s. 99-109. ISBN 978-80-225-4451-1.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.