Počet záznamov: 1  

Postavenie spotrebiteľa na trhu

  1. KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 40-45. VEGA 1/0418/11
    Ohlasy:
    [4] HANULÁKOVÁ, Eva. K vybraným oblastiam cirkulárnej ekonomiky. In: DAŇO, F., zost. Zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0380/17: Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike. Bratislava: EKONÓM, 2017, s. 99-109. ISBN 978-80-225-4451-1.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.