Počet záznamov: 1  

Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing

  1. ORESKÝ, Milan. Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2, s. 82-91. VEGA 1/0418/11
    Ohlasy:
    [3] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Marketing oriented on the seniors. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic [elektronický zdroj]. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 73-78 CD-ROM.
    [4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Seniors as a Target Group for Trade and Marketing. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 348-355 CD-ROM.
    [4] HANULÁKOVÁ, Eva. K vybraným oblastiam cirkulárnej ekonomiky. In: DAŇO, F., zost. Zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0380/17: Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike. Bratislava: EKONÓM, 2017, s. 99-109. ISBN 978-80-225-4451-1.
    [1] HANULAKOVA, Eva - DANO, Ferdinand. CIRCULAR ECONOMY AS A NEW MANAGERIAL APPROACH. In AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. 2018, vol. 8, no. 1, pp. 95-98. ISSN 1804-7890., Registrované v: WOS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.