Počet záznamov: 1  

Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie

  1. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-11. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0047/11
    Ohlasy:
    [4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané prístupy k problematike segmentácie trhu seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 116-125. VEGA 1/0612/12.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.