Počet záznamov: 1  

Reklama aká bola a aká bude

  1. KULTAN, Jaroslav - SAGINOVA, Oľga Vitalievna. Reklama aká bola a aká bude. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0, s. [1-6]
    Ohlasy:
    [4] ZHARYLGASSOVÁ, Diana - KALANOVÁ, Saida. Comparative analysis of Slovakia and Kazakhstan touristic potential and practice of IT-innovations in tourism development. In Trends and innovations in e-business, education and security : proceedings : fourth international scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates : november 19, 2014, [Bratislava, Slovak Republic] [elektronický zdroj]. Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3987-6. P. 91-109.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.