Počet záznamov: 1  

Online reklama a konkurencieschopnosť na trhu

  1. SZIVÓSOVÁ, Mária. Online reklama a konkurencieschopnosť na trhu. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0, s. 1-7
    Ohlasy:
    [4] RAKOVSKÁ, Eva. E-business - the technologies behind. In Trends and Innovation in E-business, Education and Security. Medzinárodná vedecká videokonferencia. Trends and Innovation in E-business, Education and Security : Proceedings, dňa 19.11.2014. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2014. ISBN 978-80-225-3987-6, pp. 68-75 [CD-ROM].
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.