Počet záznamov: 1  

Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku

  1. MAJERNÍK, Milan - CHOVANCOVÁ, Jana. Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746, 2011, roč. 10, č. 23, s. 66-77
    Ohlasy:
    [4] SZARYSZOVÁ, Petra - BABUŠOVÁ, Eva. Hodnotenie environmentálnej výkonnosti podniku formou indikátorov udržateľnej produkcie integrovaných do SEM. In Recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektov MVP č. 2330262, 2330263, 2330264 : PERFECT (PERFormance&EffiCiencyIndicaTors) : uplatnenie inovatívnych metód vo výučbe manažérskych a ekonomických disciplín II. : Európska únia na ceste k cieľu stratégie Európa 2020 [elektronický zdroj]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3537-3. S. 130-140.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.