Počet záznamov: 1  

Manažment znalostí

  1. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MIKLOŠÍK, Andrej. Manažment znalostí : personálne a technologické perspektívy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 150 s. [7,50 AH]. ISBN 978-80-225-3384-3
    Ohlasy:
    [6] HASPROVÁ, Mária. [Manažment znalostí: Personálne a technologické perspektívy]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 19, s. 502-503. Recenzia na: Manažment znalostí : personálne a technologické perspektívy / Eva Hvizdová, Andrej Miklošík. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3384-3.
    [6] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Manažment znalostí: personálne a technologické perspektívy]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 20, s. 672-673. Recenzia na: Manažment znalostí : personálne a technologické perspektívy / Eva Hvizdová, Andrej Miklošík. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3384-3.
    [4] HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Nové trendy vo firemnom vzdelávaní zamestnancov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3, s. 6-14. VEGA 1/0418/11.
    [3] NEDELJAKOVÁ, Iveta. Zavádzanie manažmentu znalostí do podniku. In GRANT journal : vědecký časopis. ISSN 1805-062X. 2013, roč. 2, č. 2, s. 71-73. Dostupné na: http://www.grantjournal.com/issue/0202/PDF/0202nedeljakova.pdf
    [4] LONC, Peter - KUBINEC, Libor - BIŇASOVÁ, Vladimíra. Decision support via knowledge management. In InvEnt 2014 : Industrial engineering - navigating the future : proceedings. Žilina : EDIS, 2014. ISBN 978-80-554-0879-8. S. 126-131.
    [4] LONC, Peter. Indefinite knowledge - integral part of knowledge management. In InvEnt 2014 : Industrial engineering - navigating the future : proceedings. Žilina : EDIS, 2014. ISBN 978-80-554-0879-8. S. 122-125.
    [3] ANTOŠOVÁ, Mária. Managerial perspective of knowledge management in a company. 1. ed. Ostrava : VŠB - Technical university of Ostrava, 2012. ISBN 978-80-248-3212-8.
    [4] ŽÁK, Štefan. The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 7, č. 29, s. 139-152. Dostupné na internete: ftp://193.87.31.84/0203833/stcb-2015-0013.pdf.
    [4] ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. [8,18 AH]. ISBN 978-80-225-3902-9.
    [4] ŽÁK, Štefan. Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume. In URBAN, Eduard. "Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016. ISBN 978-80-89306-32-9, p. 35-50. VEGA 1/0647/15.
    [1] TKACOVA, Renata - RACKOVA, Mariana. TEAMWORK AS A WAY TO KNOWLEDGE SHARING. In KNOWLEDGE FOR MARKET USE 2016: OUR INTERCONNECTED AND DIVIDED WORLD, 2016, vol., no., pp. 393-399., Registrované v: WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.