Počet záznamov: 1  

Modely hodnotenia efektivity vzdelávania

  1. ŠKVARČEKOVÁ, Oľga. Modely hodnotenia efektivity vzdelávania. In Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9, s. 68-73. KEGA 006EU-4/2011
    Ohlasy:
    [4] PÓLYA, Attila. Twitter ako neštandardný nástroj výučby. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 571-578, CD-ROM.
    [4] JURKOVIČOVÁ, Lujza. Miesto e-learningu v pedagogickom procese. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník] [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 155-164, CD-ROM. KEGA 017EU-4/2013.
    [4] JURKOVIČOVÁ, Lujza - KROŠLÁKOVÁ, Monika. E-learning na stredných odborných školách. In Aktuálne trendy informačnej spoločnosti : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3645-5, s. 19-24. KEGA 017EU-4/2013.
    [3] JURKOVIČOVÁ, Lujza. Realizácia riadiaceho systému v on-line vzdelávaní. In Dnešní trendy inovací 4. - Brno : B&M InterNets, 2014. ISBN 978-80-260-6151-9, s. 42-51. KEGA 017EU-4/2013.
    [3] KNOŠKOVÁ, Ľubica - JURKOVIČOVÁ, Lujza. Návrh multimediálnej učebne pre potreby e-learningového vzdelávania. In Dnešní trendy inovací 4. - Brno : B&M InterNets, 2014. ISBN 978-80-260-6151-9, s. 52-59. KEGA 017EU-4/2013.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.