Počet záznamov: 1  

Modely marketingového rozhodovania

  1. KITA, Jaroslav - GROSSMANOVÁ, Marta - KITA, Pavol - KNOŠKOVÁ, Ľubica - KRECHÁČOVÁ, Nikoleta - VASIĽOVÁ, Mária. Modely marketingového rozhodovania. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 271 s. [14,009 AH]. KEGA 024EU-4/2012. ISBN 978-80-225-3505-2
    Ohlasy:
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.