Počet záznamov: 1  

Dopytové funkcie a trhová rovnováha

  1. GRISÁKOVÁ, Nora. Dopytové funkcie a trhová rovnováha. Recenzenti Eleonora Fendeková, Marián Goga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 96 s. [6,17 AH]. ISBN 978-80-225-3620-2
    Ohlasy:
    [5] KINTLER, Jakub. [Dopytové funkcie a trhová rovnováha]. In Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských a humanitných věd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2013. ISSN 1214-4967, 2013, roč. 10, č. 2, s. 164-165. Recenzia na: Dopytové funkcie a trhová rovnováha / Nora Grisáková ; recenzenti Eleonora Fendeková, Marián Goga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3620-2. Dostupné na internete: http://vsers.cz/wp-content/uploads/2012/10/Auspicia-2-2013.pdf.
    [6] FENDEKOVÁ, Eleonora. [Dopytové funkcie a trhová rovnováha]. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky : Slovenská spoločnosť pre hospodársku informatiku, 2014. ISSN 1336-3514, 2014, roč. 12, č. 1, s. 200-201. Recenzia na: Dopytové funkcie a trhová rovnováha / Nora Grisáková ; recenzenti Eleonora Fendeková, Marián Goga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3620-2.
    [4] TÓTH, Miroslav. Hodnotenie vývoja poľnohospodárskej produkcie v Slovenskej republike podľa krajov v rokoch 2007 až 2012. In Stratégia rozvoja agropotravinárstva a konkurenčná schopnosť agropotravinárskych podnikov III. : [recenzovaný zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3859-6, s. 116-126. VEGA 1/0026/12.
    [2] TOTH, Miroslav. REVENUES FROM AGRICULTURAL PRODUCTION SALES ACCORDING TO THE REGIONS OF SR. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2014, 2014, pp. 502-513., Registrované v: WOS
    [4] TÓTH, Miroslav. Vízia podpory mladých poľnohospodárov. In Stratégia rozvoja agropotravinárstva a konkurenčná schopnosť agropotravinárskych podnikov IV. : [recenzovaný zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3958-6, s. 89-95. VEGA 1/0026/12.
    [2] KINTLER, Jakub - BILIK, Dominik. DEMAND FACTOR ANALYSIS ON DRUGS IN THE PHARMACEUTICAL INDUSTRY OF SLOVAKIA. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2015, 2015, pp. 275-281., Registrované v: WOS
    [2] STETKA, Peter - VRTIKOVA, Kristina - SLOSAR, Robert. NORMATIVE MECHANISM OF PRODUCTS INNOVATION DIFFUSSION ACROSS EUROPEAN MARKETS. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2015, 2015, pp. 679-686., Registrované v: WOS
    [2] STETKA, Peter - SLOSAR, Robert - VRTIKOVA, Kristina. INFORMATIONAL MECHANISM OF PRODUCTS INNOVATION DIFFUSSION ACROSS EUROPEAN MARKETS. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2015, 2015, pp. 671-678., Registrované v: WOS
    [2] STETKA, Peter - VRTIKOVA, Kristina - SLOSAR, Robert. EUROPEAN INNOVATION-DIFFUSSION MARKET SEGMENTS. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2015, 2015, pp. 663-670., Registrované v: WOS
    [4] ŠTETKA, Peter. Hybridný model estimácie budúcich výnosov z trhovej realizácie produktových inovácií. In Variácie procesu objektivizácie v ekonomickom znalectve : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2015. ISBN 978-80-554-1091-3, s. 160-168 [CD -ROM]. I-15-102-00 (100%).
    [4] KUFELOVÁ, Iveta. Zbierka príkladov z cenového rozhodovania. Recenzenti: Eleonora Fendeková, Veronika Miťková. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. 109 s. [10,32 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-240-7.
    [2] STETKA, Peter. CULTURAL IMPACT ON INNOVATIONS DIFFUSION ACROSS THE EUROPEAN MARKETS. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES, PTS I AND II, 2015, pp. 779-791., Registrované v: WOS
    [4] KINTLER, Jakub. Vplyv analýzy hodnotového systému spotrebiteľa na cenotvorbu firmy. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-7] CD-ROM. VEGA 1/0662/15.
    [3] ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert - MAJTÁN, Štefan. The Role of cultural diversity in new product sales forecasting. In Studia ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach, 2016. ISSN 2083-8611, 2016, nr. 280, s. 199-211. VEGA 1/0546/15.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.