Počet záznamov: 1  

Implementácia Európskej legislatívy do účtovníctva a výkazníctva podnikateľov

  1. MATEÁŠOVÁ, Martina - MELUCHOVÁ, Jitka. Implementácia Európskej legislatívy do účtovníctva a výkazníctva podnikateľov. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2014. ISSN 1335-2024, 2014, roč. 22, č. 3, s. 2-5
    Ohlasy:
    [4] MOKOŠOVÁ, Daša. Vývojové trendy a stav Koncepčného rámca pre finančné vykazovanie. In AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 16. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 5. - 6. november 2015 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4151-0, s. 292-298 CD-ROM.
    [4] MÁZIKOVÁ, Katarína. Vlastnícka transakcia v dôsledku nákupu vlastných akcií akciovou spoločnosťou z pohľadu účtovníctva. In AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 16. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 5. - 6. november 2015 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4151-0, s. 279-284 CD-ROM. VEGA V-14-035-00 (2014 – 2016).
    [4] MOKOŠOVÁ, Daša. Zmeny v pravidlách IFRS pre členské štáty Európskej únie. In Kreovanie finančnej situácie účtovnej jednotky prostredníctvom nástrojov bilančnej politiky. Vedecká konferencia. Kreovanie finančnej situácie účtovnej jednotky prostredníctvom nástrojov bilančnej politiky : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 21. apríl 2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4244-9, s. 81-85. KEGA 026EU-4/2016.
    [4] HORNICKÁ, Renáta. The Development of consolidated financial statements within the condition of the Slovak Republic. In Journal of East European science and research : scientific peer-reviewed journal. - Bratislava : European Institute for Development and Education, 2017. 2017, vol. 8, no. 1, pp. 328-337. ISSN 1338-3302.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.