Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia

  1. LABSKÁ, Helena - LOYDLOVÁ, Miroslava - MIKLOŠÍK, Andrej - PLEVOVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia. Recenzenti Kornélia Richterová, Peter Štarchoň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 323 s. [21,04 AH]. ISBN 978-80-225-3852-7
    Ohlasy:
    [4] LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Diana. Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 222-236. VEGA 1/0224/15. Dostupné na internete: ftp://193.87.31.84/0205738/scb0215_Lukacovicova&Vargova.pdf.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.