Počet záznamov: 1  

Tradičné a regionálne potraviny: znalosť ich označovania spotrebiteľmi

  1. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - PAZÚRIKOVÁ, Veronika. Tradičné a regionálne potraviny: znalosť ich označovania spotrebiteľmi. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 28, s. 520-536. VEGA 1/0635/14
    Ohlasy:
    [4] KRNÁČOVÁ, Paulína - KIRNOVÁ, Lenka. Regionálne produkty z pohľadu spotrebiteľov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 7, č. 29, s. 48-61. VEGA 1/0635/14. Dostupné na internete: ftp://193.87.31.84/0203801/scb0115_Krnacova&Kirnova.pdf.
    [4] HLAVATÝ, Ivan. Špecifiká marketingu biopotravín a regionálnych potravín na Slovensku. In Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4110-7, s. 35-39 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [1] KRNACOVA, Paulina. Consumer Awareness of Food Labelling. In PROCEEDINGS OF 16TH INTERNATIONAL JOINT CONFERENCE: CENTRAL AND EASTERN EUROPE IN THE CHANGING BUSINESS ENVIRONMENT, 2016, pp. 258-269., Registrované v: WOS
    [4] KNOŠKOVÁ, Ľubica - RUŽIČKOVÁ, Katarína. Vnímanie regionálnych produktov z oblasti Podpoľania. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 119-125 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [4] KARKALÍKOVÁ, Marta. Označovanie regionálnych produktov. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 102-108 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [4] KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Informácie o potravinách pre spotrebiteľov trpiacich potravinovou alergiou alebo intoleranciou a zaevidované chránené označenia syrov vo vybraných krajinách EÚ. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 149-154 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [3] KRNÁČOVÁ, Paulína. The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018, pp. 135-166. ISBN 978-83-63978-75-4.
    [1] CHALUPOVÁ, Martina - ROJÍK, Stanislav - PILAŘ, Ladislav - PROKOP, Martin. Factors affecting food purchases in Vysočina Region with focus on regional food. In Agris On-line Papers in Economics and Informatics, 2019-01-01, vol. 11, no. 3, pp. 35-44., Registrované v: SCOPUS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.