Počet záznamov: 1  

Slovak Virtual Market in the Light of Analysis of Possibilities of Detecting On-line Reputation for Selected Subjects

  1. DORČÁK, Peter - POLLÁK, František - MUDRÍK, Martin - NASTIŠIN, Ľudovít. Slovak Virtual Market in the Light of Analysis of Possibilities of Detecting On-line Reputation for Selected Subjects. - Registrovaný: Scopus. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2014. ISSN 1335-4205, 2014, vol. 16, no. 4, p. 128-132
    Ohlasy:
    [1] GBUROVA, Jaroslava - MATUSIKOVA, Daniela. POSSIBILITIES OF UTILISING VIRTUAL MARKET IN TOURISM SPHERE. In SGEM 2015: POLITICAL SCIENCES, LAW, FINANCE, ECONOMICS AND TOURISM, VOL III. ISSN 2367-5659, 2015, pp. 661-668. ISBN 978-619-7105-48-3., Registrované v: WOS
    [1] FEDORKO, Richard - BACIK, Radovan - HORVATH, Jakub. ANALYTICAL VIEW OF THE DETERMINANTS THAT AFFECT THE CUSTOMER SATISFACTION IN ACCOMMODATION BUSINESS BASED ON ONLINE CUSTOMER REVIEWS. In PROCEEDINGS OF THE 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE INNOVATION MANAGEMENT, ENTREPRENEURSHIP AND SUSTAINABILITY (IMES 2017), 2017, vol., no., pp. 200-209. ISBN 978-80-245-2216-6., Registrované v: WOS
    [4] HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Car Brands and Its Online Reputation on Social Media. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 162-169.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.