Počet záznamov: 1  

Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku

  1. HRUŠOVSKÁ, Dana. Marketingový audit a jeho vplyv na výkonnosť podniku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 219-223 CD-ROM. VEGA 1/0100/13 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%)
    Ohlasy:
    [4] GRANČIČOVÁ, Katarína. Approaches in the area of marketing performance assessment. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 263-270 CD ROM. VEGA 1/0546/15.
    [4] GRANČIČOVÁ, Katarína. Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti. In Paradigmy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4347-7, s. [1-11] CD-ROM.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.