Počet záznamov: 1  

Analýza väzieb faktorov podnikovej konkurencieschopnosti

  1. ŠTETKA, Peter - MAJTÁN, Štefan. Analýza väzieb faktorov podnikovej konkurencieschopnosti. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 687-695 CD-ROM. VEGA 1/0100/13
    Ohlasy:
    [1] MAJDUCHOVA, Helena - RYBAROVA, Daniela. Social innovation harnessing the potential of partnerships. In FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 10TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE, PTS I-IV. ISSN 2336-162X, 2015, pp. 694-701., Registrované v: WOS
    [4] GRANČIČOVÁ, Katarína. Approaches in the area of marketing performance assessment. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 263-270 CD ROM. VEGA 1/0546/15.
    [4] GRANČIČOVÁ, Katarína. Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti. In Paradigmy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4347-7, s. [1-11] CD-ROM.
    [3] DUBCOVÁ, Gabriela - GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Marketing performance assessment in businesses in Slovakia. In ISCOBEMM 2017. International scientific conference of business economics, management and marketing. ISCOBEMM 2017 : proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic [elektronický zdroj]. - Brno : Masaryk University, 2017. ISBN 978-80-210-8714-9, pp. 56-64 online.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.