Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie spotrebiteľov a ich postoje k biopotravinám, tradičným a funkčným potravinám

  1. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Nákupné správanie spotrebiteľov a ich postoje k biopotravinám, tradičným a funkčným potravinám. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 31, s. 372-383. VEGA 1/0635/14
    Ohlasy:
    [3] DUDEKOVÁ, Alena. Návrh systému certifikácie internetových obchodov predávajúcich sortiment biopotravín. In MMK 2015. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2015 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník VI. : 14. - 18. prosince 2015 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661528 [elektronický zdroj]. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-12-2, s. 310-316 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [4] ROGOVSKÁ, Vanda - ČUKANOVÁ, Miroslava. Nové prístupy k výžive - funkčné potraviny. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 246-257 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [4] POTISKOVÁ, Ingrid. Inovácie v potravinárskom priemysle z pohľadu spotrebiteľa. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 146-150 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [4] ROGOVSKÁ, Vanda - RAČKOVÁ, Lenka. Spotrebiteľské povedomie o funkčných potravinách na Slovensku. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 175-180 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [4] GUBÍNIOVÁ, Katarína. Aspekty realizácie racionálneho marketingového manažmentu. Trenčín : Inštitút aplikovaného manažmentu, 2016. ISBN 978-80-89600-29-8.
    [3] KNOŠKOVÁ, Ľubica. Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie. In Commodity Science - Traditions and Actuality. International Scientific Conference. Commodity Science - Traditions and Actuality : Proceedings of Thirteen Scientific Conference with International Participation, Varna, (Bulgaria), October 18th - 19th, 2018. - Varna : Nauka i ikonomika, 2018. ISBN 978-954-21-0977-8, s. 172-179.
    [3] LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Attitudes and Opinions of Slovak Consumers Towards Functional Foods. In Commodity Science - Traditions and Actuality. International Scientific Conference. Commodity Science - Traditions and Actuality : Proceedings of Thirteen Scientific Conference with International Participation, Varna, (Bulgaria), October 18th - 19th, 2018. - Varna : Nauka i ikonomika, 2018. ISBN 978-954-21-0977-8, s. 106-112.
    [4] ORSZÁGHOVÁ, Dana - FĽAK, Pavel. Biopotraviny v strave vysokoškolských študentov (prípadová štúdia) [online]. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2019, s. 42-50. Dostupné na: http://www.slpk.sk/eldo/2019/zborniky/9788055220284/orszaghova-flak.pdf
    [4] KRIŽAN, František a kol. Kde nakupujeme, čo nakupujeme a prečo nakupujeme: lokality maloobchodu a spotreby a správanie spotrebiteľov. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-223-4861-4.
    [3] MITRÍKOVÁ, Jana - MARCHEVSKÁ, Martina - KOZÁROVÁ, Irina. Retail Transformation and Changes in Consumer Behaviour in Slovakia since 1989. Sofia: VUZF Publishing House “St. Grigorii Bogoslov”, 2021, ISBN N 978-619-7622-08-9, 155 p.
    [2] HRUSKOVA, Alena. THE IMPORTANCE OF MARKETING COMMUNICATION IN RAISING AWARENESS OF HEALTHY FOODS. In MARKETING IDENTITY: COVID-2.0. ISSN 1339-5726, 2020, pp. 179-192., Registrované v: WOS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.