Počet záznamov: 1  

Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing

  1. RICHNÁK, Patrik. Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : 5. ročník vedecko-odborného seminára: 28. októbra 2015, Nitra, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2016. ISBN 978-80-558-0985-4, s. 84-90 CD-ROM. VEGA 1/0305/15
    Ohlasy:
    [4] MELICH, Pavel. Online marketingové nástroje vplývajúce na reputáciu podniku. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017, s. 222-229 CD-ROM. ISBN 978-80-225-4462-7.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.