Počet záznamov: 1  

Marketing a e-Business

  1. DORČÁK, Peter - POLLÁK, František. Marketing a e-Business : vysokoškolská učebnica. Recenzenti: Radovan Bačík, Martina Ferencová. 1. vyd. Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2010. online [81 s., 4,05 AH]. ISBN 978-80-555-0137-6
    Ohlasy:
    [4] JURKOVÁ, Jana - FERENCOVÁ, Martina. Marketingový manažment. 1. vyd. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2010. 152 s. ISBN 978-80-555-0237-3.
    [4] BAČÍK, Radovan - GBUROVÁ, Jaroslava - SUHÁNYI, Ladislav. Marketing vybraných oblastí. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. ISBN 978-80-89568-22-2.
    [4] BAČÍK, Radovan - GBUROVÁ, Jaroslava. Public relations v súčasnom manažmente. 1. vyd. Prešov: Bookman, 2012. 104 s. ISBN 978-80-89568-27-7.
    [4] BAČÍK, Radovan - GBUROVÁ, Jaroslava - SUHÁNYI, Ladislav. Vybrané oblasti z marketingu. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2013. ISBN 978-80-8165-002-4.
    [4] GBUROVÁ, Jaroslava - BAČÍK, Radovan. Marketingová komunikácia. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2013. ISBN 978-80-8165-001-7.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.