Počet záznamov: 1  

Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka

  1. HRUŠOVSKÁ, Dana - ŠTETKA, Peter. Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 27-29 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, VEGA 1/0876/17, 50%
    Ohlasy:
    [3] REMEŇOVÁ, Katarína - JANKELOVÁ, Nadežda. Multiple revenue streams model of wineries. In Knowledge Based Sustainable Economic Development : fourth international scientific conference ERAZ 2018, june 7, 2018, Sofia, Bulgaria. Belgrade: Association of Economists and Manager of Balkans, 2018. ISBN 978-86-80194-12-7. Pp. 222-229.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.