Počet záznamov: 1  

Evolution of Digital Video Consumption Patterns

  1. KUCHTA, Martin - MIKLOŠÍK, Andrej. Evolution of Digital Video Consumption Patterns. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. ISSN 1338-130X, 2017, vol. 8, no. 2, pp. 58-69 online. 1-17-106-00
    Ohlasy:
    [1] MICHALOVICH, Amir - HERSHKOVITZ, Arnon. Assessing YouTube science news' credibility: The impact of web-search on the role of video, source, and user attributes. In PUBLIC UNDERSTANDING OF SCIENCE. ISSN 0963-6625, 2020, vol. 29, no. 4, pp. 376-391., Registrované v: WOS
    [3] HOLIENČINOVÁ, Mária - KOŠIČIAROVÁ, Ingrida - KÁDEKOVÁ, Zdenka - NAGYOVÁ, Ľudmila - HOLOTA, Tomáš. Consumer Behaviour Consequences Within the Online Environment in context of Multiscreen. In International Scientific Days 2018. Towards Productive, Sustainable and Resilient Global Agriculture and Food Systems : Conference Proceedings. - Prague : Wolters Kluwer, 2018. ISBN 978-80-7598-180-6, pp. 330-343. Dostupné na: http://www.slpk.sk/eldo/2018/dl/9788075981806/9788075981806.html
    [3] REIJONEN, Sara. Audiovisuaalinen Retoriikka Maabrändin Rakentajana: Suomi-kuva Visit Finlandin the Symphony of Extremes-kampanjassa. In Puheviestinnän pro gradu -tutkielma. - Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta : Tampereen yliopisto, 2019. Dostupné na: https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/105554/reijonenSara2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y
    [3] OLOFSSON, Sandra - Steén, Disa. #FemvertiseThis Mot bättre förståelse för kvinnlig porträttering vid skapande av rörlig reklam. In Examensarbete. - Malmö Universitet : Teknik och Samhälle, 2018. Dostupné na: http://muep.mau.se/bitstream/handle/2043/25690/Sandra_O_Disa_S.pdf?sequence=1cisAllowed=y
    [1] MICHALOVICH, Amir - HERSHKOVITZ, Arnon. Assessing YouTube science news’ credibility: The impact of web-search on the role of video, source, and user attributes. In Public Understanding of Science. ISSN 09636625, 2020-05-01, 29, 4, pp. 376-391., Registrované v: SCOPUS
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.