Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup

  1. KITA, Pavol. Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup. In Maloobchod a špecifikácia časovo-priestorového správania spotrebiteľov. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISBN 978-80-223-4434-0, s. 19-51 [2,1 AH]. APVV-16-0232
    Ohlasy:
    [4] KRIŽAN, František - HENCELOVÁ, Petra - BILKOVÁ, Kristína. Je spoločnosť na Slovensku stratifikovaná podľa spotreby? In Geografické informácie (Geographical Information), 2020, ISSN 1337-9453, roč. 24, č. 2., s. 622-635. Dostupné na: http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/images/geograficke_informacie/2020_24_2/GI_24_2_2020-622-635.pdf
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.