Počet záznamov: 1  

Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa

  1. ČVIRIK, Marián. Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313, 2018, roč. 10, č. 1, s. 6-13
    Ohlasy:
    [3] KORYTINOVÁ, Kristína - VERNEROVÁ, Dominika. Consumer Ethnocentrism in Slovakia: A Literature Review. In Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Editura Adoram, 2022. ISSN 2344-2409, 2022, nr. 24, pp. 38-40.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.