Počet záznamov: 1  

Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy

  1. ČIEFOVÁ, Michaela - GODA, Natália. Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2019 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4627-0. ISSN 2585-9404, s. 91-98. I-19-101-00
    Ohlasy:
    [4] JANUBOVÁ, Barbora. Kultúrna diplomacia Brazílie v kontexte presadzovania záujmov na medzinárodnej scéne. In Medzinárodné vzťahy 2019. medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2019: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 28. – 29. novembra 2019 = Conference Proceedings 20th International Scientific Conference at Smolenice Castle 28th - 29th November 2019. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2019. ISBN 978-80-225-4686-7. ISSN 2585-9412, s. 457-464.
    KVASNOVÁ, Klára. Branding ako významný element mäkkej moci. In INTERPOLIS '22. Banská Bystrica: Belianum, 2022, ISBN 978-80-557-1996-2. s. 148-158.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.