Počet záznamov: 1  

Labour Market Requirements for Foreign Language Education with a Focus on Spanish

  1. SPIŠIAKOVÁ, Mária - KITTOVÁ, Zuzana. Labour Market Requirements for Foreign Language Education with a Focus on Spanish. - Registrovaný: Web of Science. In Advanced Education. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. ISSN 2409-3351, 2020, no. 14, pp. 29-37 online. KEGA 1/0897/17
    Ohlasy:
    [4] REICHWALDEROVÁ, Eva - PECNÍKOVÁ, Jana. Interkulturalita v univerzitnom priestore. Reflexia rozvíjania cudzojazyčných kompetencií. In Nová filologická revue, 2021, ISSN 1338-0583, roč. 12, č. 1, s. 67-81.
    [4] BELKOVÁ, Jana - REICHWALDEROVÁ, Eva. Intérpretes para los servicios públicos y las posibilidades para su formación en tres países europeos (eslovaquia, república checa y españa). In Cudzie jazyky v premenách času 2020. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm, 2021, ISBN 978-80-225-4823-6, s. 390-398.
    [1] HRDLICKOVA, Zuzana. IMPROVING STUDENTS' LANGUAGE SKILLS IN BUSINESS ENGLISH COURSE: EXPERIMENTAL STUDY. In ADVANCED EDUCATION. ISSN 2409-3351, 2021, no. 17, pp. 46-56., Registrované v: WOS
    [4] PAVLÍKOVÁ, Želmíra. Metafory súvisiace s pandémiou koronavírusu v ekonomickej španielčine. In Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. Bratislava : EKONÓM, 2021, ISSN 1338-6743, roč. 10, č. 1, s. 43-52.
    [4] ULAŠIN, Bohdan. Lexikológia španielskeho jazyka. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2022, ISBN 978-80-223-5366-3, s. 288.
    [4] KINER, Andrej. Spanish-Speaking Migrants in the Slovak Republic. In Slovak Journal of International Relations, 2022, ISSN 1336-1562, vol. 20, no. 1, pp. 58-71.
    [1] URBANCOVÁ, Hana - VRABCOVÁ, Pavla M. - COUFAL, Jan - TOBÍŠEK, Jiří. Key competencies increasing chance for employment of students case study. In International Journal of Education Economics and Development. ISSN 17595673, 2022, vol. 13, no. 3, pp. 241-259. Dostupné na: https://doi.org/10.1504/IJEED.2022.123796., Registrované v: SCOPUS
    [3] DULEBOVÁ, Irina - CINGEROVÁ, Nina. Precedentnyje imena rossijskoj istorii v processe formirovanija lingvokuľturnoj kompetencii slovackich studentov. In Jazykovaja politika i voprosy gumanitarnogo obrazovanija. Penza: Penzenskij gosudarstvennyj universitet, 2022, ISBN 978-5-907521-40-7, pp. 121-125.
    [3] URBANCOVÁ, Hana - VRABCOVÁ, Pavla - COUFAL, Jan - TOBÍŠEK, Jiří. Key Competencies Increasing Chance for Employment of Students – Case Study. In International Journal of Education Economics and Development, 2022, ISSN 1759-5681, vol. 13, no. 3, pp. 241-259.
    HRDLIČKOVÁ, Zuzana. Function and Usage of Idioms in Written Discourse Focused on Business. In Hradec Králové Journal of Anglophone Studies. 2022, ISSN 2336-3347, vol. 9, no. 1-2, pp. 24-37.
    HRDLIČKOVÁ, Zuzana. A Needs Analysis and Learners’ Expectations from Courses in English for Academic Purposes and English for Specific Purposes. In Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov 2023. Zborník vedeckých príspevkov. Hradec Králové : Nakladatelství Univerzity Hradec Králové Gaudeamus, 2023, s. 27-37. ISBN 978-80-7435-919-4
    HRDLIČKOVÁ, Zuzana. Moodle – Mahara’s ‘Sister’ Program. In Language, Literature, and Culture in Education 2023. Conference Papers. Hradec Králové : Nakladatelství Univerzity Hradec Králové Gaudeamus, 2023, pp. 41-51. ISBN 978-80-7435-923-1
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.