Počet záznamov: 1  

Rozhodovanie v distribučných kanáloch

  1. DAŇO, Ferdinand. Rozhodovanie v distribučných kanáloch. 1. vyd. Bratislava : EU, 1994. 200 s. ISBN 80-225-0575-7
    Ohlasy:
    [4] VLČKOVÁ, Katarína. Štruktúra medzinárodných distribučných kanálov. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. S. 16-36. ISBN 978-80-225-2632-6
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž v teórii a praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 128 s. ISBN 80-225-1252-4.
    [4] URBLÍKOVÁ, Daniela. Rozhodovanie o štruktúre odbytového kanálu. In Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1447-0, s. 113-124.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Fenomén imidž v slovenskej odbornej literatúre. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 82-87.
    [4] VLČKOVÁ, Katarína. Štruktúra medzinárodných distribučných kanálov. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6, s. 16-36.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.