Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - LIPIANSKA, Júlia - NÍZKA, Helena - RAJT, Štefan - RICHTEROVÁ, Kornélia - VÁVRA, Viktor. Marketing : príklady a prípadové štúdie. Bratislava : Ekonóm, 1996. 136 s. ISBN 80-225-0741-5
    Ohlasy:
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Výučba marketingového výskumu - predpoklad zdokonaľovania kvality výchovno-vzdelávacieho procesu. In Vzdelávanie v trhovej ekonomike : medzinárodný seminár v rámci programu TEMPUS JEP 11011 Management of higher education institution. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 1998. ISBN 80-225-1044-0, s. 55-57.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Výučba marketingového výskumu - predpoklad zdokonaľovania kvality výchovno-vzdelávacieho procesu. In Vzdelávanie v trhovej ekonomike : medzinárodný seminár v rámci programu TEMPUS JEP 11011 Management of higher education institution. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 1998. ISBN 80-225-1044-0, s. 55-57.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Aktívna forma výučby predmetu Marketing - manažment na PHF v Košiciach, EU Bratislava. In ECTS, kreditné systémy a metódy hodnotenia študentov : zborník referátov z medzinárodnej konferencie, december 1998. Bratislava : Publikačné a vydavateľské centrum. 1998. ISBN 80-225-1124-2, s. 71-76.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.