Počet záznamov: 1  

Nákup a predaj

  1. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj. Bratislava : Sprint, 1998. 194 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-28-8
    Ohlasy:
    [4] MARIAŠ, Miroslav - ČIMO, Jozef. Inovácie vo firemnej stratégii. Bratislava : SPRINT, 1998. 190 s. ISBN 80-88848-29-6.
    [4] LIPKOVÁ, Ľudmila. Svetové hospodárstvo. Bratislava : Sprint, 2000. 202 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-35-0.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Psychológia pre manažérsku prax. Bratislava : KARTPRINT, 1998. 187 s. ISBN 80-88870-10-0.
    [4] VOLOŠIN, Martin. Význam a použitie hodnotového reťazca v strategickom manažmente firmy. In Ekonomika firiem 1999. Medzinárodná konferencia. Ekonomika firiem 1999 : (zborník z medzinárodnej konferencie) : Košice, 9.-10.9.1999. Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 1999. ISBN 80-225-1212-5. S. 734-739.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia a kol. Základy segmentácie trhu. Bratislava : Ekonóm, 1999. 211 s. ISBN 80-255-1174-9.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia. Spotrebiteľské správanie : nákup organizácií. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 146 s. ISBN 80-225-1050-5.
    [4] NOVACKÁ, Ľudmila. Packaging v cestovnom ruchu. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 92-94.
    [4] VOLOŠIN, Martin - LIESKOVSKÁ, Vanda - LISSAUEROVÁ, Darina. Marketingová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 167 s. ISBN 80-225-1001-7.
    [4] ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovačná stratégia firmy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 179 s. ISBN 80-225-1099-8.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž v teórii a praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 128 s. ISBN 80-225-1252-4.
    [4] MARIAŠ, Miroslav. Marketingová informácia a proces globalizácie. In Súčasné trendy v manažmente : zborník z medzinárodnej konferencie, Bratislava 14.-15. októbra 1999. Bratislava : Fakulta managementu UK, 1999. ISBN 80-968125-8-0. S. III-73-III-75.
    [4] MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané problémy uplatnenia marketingu v informačnom systéme obchodnej firmy : Záverečná štúdia výskumnej úlohy č. 0133/98. Bratislava : Katedra marketingu, Obchodná fakulta EU, 1998.
    [4] RUIZ, Jean Michel - KOLLÁR, Vojtech - BROKEŠ, Peter. Priemyselné technológie (Kvalita a životné prostredie). Bratislava : Grafické štúdio Ing. Peter Juriga, 2000. ISBN 80-968449-0-3.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda - GAJDOŠ, Jozef. Nové tendencie marketingovej komunikácie v oblasti cestovného ruchu. In Medzinárodné vedecké dni ´98 : zborník vedeckých prác z konferencie. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre. 1998. ISBN 80-7137-483-0, s. 217-220.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž maloobchodnej jednotky. In EDAMBA : 1. vedecký seminár doktorandov EU v Bratislave (v rámci medzinárodného seminára TEMPUS JEP 11011) 23.-24. apríla 1998 : [zborník prác]. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm. 1998. ISBN 80-225-1119-6, s. 37-43.
    [6] HANULÁKOVÁ, Eva. Kita, Jaroslav: Nákup a predaj. Bratislava, Sprint 1998. 194 s. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. ISSN 0013-3035, 1999, roč. 47, č. 1, s. 159-161. Recenzia : Nákup a predaj / Jaroslav Kita. Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    [6] VIESTOVÁ, Kristína. Nákup a predaj. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 4, s. 50. Recenzia : Nákup a predaj / Jaroslav Kita. Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    [3] SZARKOVÁ, Miroslava. Komunikácia - významný faktor úspešnosti podniku. In Faktory úspěšnosti podniku 2001 : sborník referátů z mezinárodní konference konané 9. listopadu 2001 v Brně. Brno : Masarykova univerzita, 2001. ISBN 80-210-278-8. S. 156-160.
    [3] BROKEŠ, Peter. Integrated training and education in quality management: Roles of institutions. In Quality management and total quality at universities : proceedings of the workshop : Vienna, December 2-4, 1999. Vienna : Vienna university of technology, 2000. ISBN 3-901888-15-2. S. 129-133.
    [3] VOLOŠIN, Martin. Marketingová stratégia firmy a štádium životného cyklu výrobku. In Aktuální tendence podnikového hospodářství : sborník prací Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Masarykova univerzita : Brno, 1999. ISBN 80-210-2067-9. S. 173-188.
    [3] JELEMENSKÝ, Karol - BROKEŠ, Peter - RUIZ, Jean-Michel - ANGELINI, Christine - NOVÁK, Ľuboš. Strategy and policy of interdisciplinary and interuniversitary education and training in environmental engineering and management. In Quality management and total quality at universities : proceedings of the workshop : Vienna, December 2-4, 1999. Vienna : Vienna university of technology, 2000. ISBN 3-901888-15-2. S. 134-138.
    [3] LIESKOVSKÁ, Vanda. Marketingové aspekty globalizácie z pohľadu európskej integrácie. In Agrární perspektivy VII. Evropská integrace a využívání přírodních zdrojů : sborník prací z mezinárodní vědecké konference, Praha, 17.-18. září 1998. Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 1998. ISBN 80-213-0471-5, s. 230-233.
    [3] TOMEK, Jan - HOFMAN, Jiří. Moderní řízení nákupu podniku. Praha : Management Press, Ringier ČR, 1999. 276 s. ISBN 80-85943-73-5.
    [3] SZARKOVÁ, Miroslava. Vnútropodniková komunikácia a jej nástroje. In Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. ISSN 1212-3951, 2001, roč. 4, č. 1, s. 86-91.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Spotrebiteľské správanie a špecifiká obchodného trhu SR. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. ISSN 1335-9746, 2002, roč. 1, č. 1, s. 89-97.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Nové trendy v predikcii spotrebiteľského správania. In Ekonomika firiem 1999 : (zborník z medzinárodnej konferencie). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 1999. ISBN 80-225-1212-5, s. 391-394.
    [3] LIESKOVSKÁ, Vanda. Vybrané problémy spotrebiteľského správania sa na bankovom trhu. In Marketing služeb v praxi finančních institucí : sborník přednášek, II. ročník odborné konference, 9. září 1999, Ostrava. - Ostrava : Repronis, 1999. ISBN 80-86122-44-1, s. 41-44.
    [3] LIESKOVSKÁ, Vanda - HORNÁČKOVÁ, Darina. The Restructurization of the retail trade in the Slovak Republic. In Strategie zarzadzania ryzykiem w przedsiebiorstwie - elementy wiedzy teoretycznej i praktycznej. - Bydgoszcz : BGJ-Consulting, 2000. ISBN 83-87480-00-2, s. 253-255.
    [3] LIESKOVSKÁ, Vanda. Spotrebiteľské správanie sa a jeho aplikácia v marketingovom manažmente. In Management ´99 : mezinárodní konference, sborník referátů, 23.-24.9.1999, Mariánské Lázně, Česká republika. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 1999. ISBN 80-7082-579-0, s. 52-54.
    [3] LIESKOVSKÁ, Vanda. Kritické myslenie a jeho aplikácia v marketingu. In Česká ekonomika 2000 : očekávání - skutečnosti - perspektivy. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, 2000. ISBN 80-7248-059-6, s. 184-188.
    [3] LIESKOVSKÁ, Vanda. Nové tendencie marketingovej komunikácie v oblasti cestovného ruchu. In Region - služby - cestovný ruch (Sociodynamické faktory rozvoje regionů) : sborník přednášek z mezinárodní konference z 9. - 10. dubna 2001 v Ostravě. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2001. ISBN 80-7042-580-6, s. 137-139.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.