Počet záznamov: 1  

Obal a balenie ako súčasť logistiky

  1. DZUROVÁ, Mária. Obal a balenie ako súčasť logistiky. Bratislava : EUROUNION, 1997. 144 s. Ekonomické a právne minimum podnikateľa. ISBN 80-85568-80-2
    Ohlasy:
    [4] ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Riadenie marketingových aktivít. Bratislava : GeoPARNAS, 2005. 273 s. ISBN 80-969420-3-4.
    [4] LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž v teórii a praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 128 s. ISBN 80-225-1252-4.
    [4] ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovačná stratégia firmy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 179 s. ISBN 80-225-1099-8.
    [4] MARIAŠ, Miroslav. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 157 s. ISBN 80-225-1345-8.
    [4] ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Inovačný manažment. Bratislava : GeoPARNAS, 2006. 219 s. ISBN 80-969555-7-8.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.