Počet záznamov: 1  

Obchodné rokovania

  1. KNAPIK, Peter. Obchodné rokovania : business negotiations. Bratislava : Familiaris, 1997. 302 s. ISBN 80-967068-8-8
    Ohlasy:
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3.
    [4] ONDRČKOVÁ, Eva - GROSSMANOVÁ, Marta. Obchodné rokovania v nemčine a v angličtine. Bratislava : Sprint vfra, 2007. 355 s. Na obale názov: Obchodné rokovanie v nemčine a angličtine. ISBN 80-89085-67-9.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília. Firemná kultúra multinacionálnych korporácií - základné trendy vývoja. In Ferenčíková, Soňa. Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy: trendy v uplynulom desaťročí, očakávaný vývoj a možné implikácie v hospodárskej politike cieľových krajín s osobitným dôrazom na Slovensko) : vedecký monografický recenzovaný zborník k záverečnej oponentúre grantu VEGA 1/2638/05 (e. č. 140) Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva SR a SAV. Bratislava : [Katedra medzinárodného obchodu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2419-3. S. 229-250.
    [4] BENČIKOVÁ, Dana - MINÁROVÁ, Martina - POLČICOVÁ, Mária. Slovensko-anglicko-nemecký výkladový slovník interkultúrnej komunikácie. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2009. 85 s. ISBN 978-80-8083-918-5.
    [3] GULLOVÁ, Soňa. Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha : Grada Publishing, 2011. 253 s. ISBN 978-80-247-3777-5.
    [4] GROSSMANOVÁ, Marta. Prípadové štúdie v obchodných rokovaniach v angličtine. Recenzenti: Anna Schneiderová, Darina Halašová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 102 s. [5,29 AH]. ISBN 978-80-225-3981-4.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.