Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum v maloobchode

  1. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Marketingový výskum v maloobchode. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 102 s. ISBN 80-225-1098-X
    Ohlasy:
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. [8,18 AH]. ISBN 978-80-225-3902-9.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.