Počet záznamov: 1  

Moderný marketing pre štúdium a prax

  1. DUDINSKÁ, Elvíra. Moderný marketing pre štúdium a prax. Prešov : ManaCon, 1999. 221 s. ISBN 80-85668-83-1
    Ohlasy:
    [4] VAVRINČÍK, Pavel. Reinžiniering podnikových procesov v strojárskej firme. In Reengineering - mýtus (?), realita (?), šanca (?) : zborník z medzinárodného kolokvia. Bratislava : Slovenský komitét pre vedecké riadenie ZSVTS, 2000. ISBN 80-968080-3-6.
    [3] VAVRINČÍK, Pavel. Reinžiniering podnikových procesov prevádzky Lejáreň a.s. Vihorlat Snina. In Česká ekonomika 2000 : očekávání - skutečnosti -perspektivy : sborník z mezinárodní konference : 3. díl. Opava : Slezská univerzita v Opavě, [2000]. ISBN 80-7248-059-6. S. 298-302.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.