Počet záznamov: 1  

Globalizácia a nová ekonomika

  1. BALÁŽ, Peter - VERČEK, Peter. Globalizácia a nová ekonomika. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 175 s. ISBN 80-89085-06-7
    Ohlasy:
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - CHOVANEC, Rastislav. Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, 2008, č. 1, s. 5-23. ISSN 1337-7493. VEGA 1/2638/05.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Výzvy medzinárodného marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, 2008, č. 3, s. 119-129. ISSN 1337-7493. VEGA 1/4562/07.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - LIPTÁKOVÁ, Elena. Spoločenská zodpovednosť firiem a jej rastúci význam v období globalizácie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, 2008, č. 3, s. 143-154. ISSN 1337-7493. VEGA 1/4562/07.
    [4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Medzinárodná expanzia obchodných podnikov a jej perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. Roč. 1, 2008, č. 2, s. 68-80. VEGA č. 1/0251/08.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - FARKAŠOVÁ, Nora. Zavádzanie etických štandardov v podnikaní transnacionálnych korporácií vo farmaceutickom priemysle. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. ISSN 1337-7493. Roč. 1, 2008, č. 2, s. 122-131. VEGA 1/4562/07.
    [3] LACEK, Dušan - OBEDOVÁ, Martina. Vývoj cien na trhu agrokomodít a ich dopad na rozvojové krajiny. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : nové trendy v mezinárodním podnikání. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1372-0. S. 254-259.
    [4] KONŠTIAK, Pavol. Globalizácia spoločensko-ekonomického pohybu v treťom tisícročí. In Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 2.10.2008. Bratislava : EKONÓM, 2008. S. 36-49. ISBN 978-80-225-2621-0.
    [3] CIHELKOVÁ, Eva et al. Nový regionalismus : teorie a případová studie (Evropská unie). 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2007. 361 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7179-808-8.
    [3] LEBIEDZIK, Marian - NEZVAL, Pavel - MAJEROVÁ, Ingrid. Světová ekonomika. Brno : Computer Press, a.s., 2007. 280 s. Vysokoškolské učebnice. ISBN 978-80-251-1498-8.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - FERENČÍKOVÁ, Zita. Faktory úspechu zahraničných firiem na Slovensku: minulosť, prítomnosť a budúcnosť. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1. S. 436-443. VEGA 1/0668/08.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona. Spoločenská zodpovednosť podnikania v období hospodárskej krízy. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1. S. 576-581. VEGA 1/4562/07.
    [4] MIŠÚNOVÁ, Ema - MIŠÚN, Juraj. Priemysel Slovenska a dopady globálnej krízy : globálna kríza s akcentom na automobilový priemysel. Bratislava : Espirit, spol. s r.o., 2009. 289 s. ISBN 978-80-970202-2-4.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona. Význam uplatňovania spoločenskej zodpovednosti ako kľúčového faktora získania a udržania konkurenčnej výhody. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5. S. 312-318.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona. Determinanty rozhodovania o strategickej expanzii na zahraničné trhy. In Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. S. 340-346. Projekt č. 2316059. ISBN 978-80-225-2786-6.
    [2] PAVELKA, Ľuboš. Kríza globálnej financializácie a nová finančná architektúra. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. ISSN 0013-3035. 2009, roč. 57, č. 8, s. 804-820. VEGA 1/4562/07.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6.
    [4] PÁSZTOROVÁ, Jana. Expanzia informačných technológií a rozvoj informačnej spoločnosti na medzinárodnej úrovni. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2007. ISSN 1336-1562, 2007, roč. 5, č. 1, s. 60-70. Dostupné na : ftp://193.87.31.84/0062842/MV2007-1.pdf.
    [4] HANSENOVÁ, Heda. Prepravné služby v podmienkach medzinárodného obchodu. 2. preprac. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 124 s. ISBN 978-80-225-2323-3.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3.
    [4] PÁSZTOROVÁ, Jana. Fúzie a akvizície - globálne trendy a situácia v strednej a východnej Európe. In Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy : trendy v uplynulom desaťročí, očakávaný vývoj a možné implikácie v hospodárskej politike cieľových krajín s osobitným dôrazom na Slovensko) : vedecký monografický recenzovaný zborník k záverečnej oponentúre grantu VEGA 1/2638/05 (e. č. 140) Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva SR a SAV. Bratislava : [Katedra medzinárodného obchodu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2419-3. S. 173-186.
    [4] FERENČÍKOVÁ, Soňa - VÁŽAN, Marek. Problematika transferu technológie od zahraničných investorov a jeho nepriame efekty v slovenskej ekonomike. In Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy : trendy v uplynulom desaťročí, očakávaný vývoj a možné implikácie v hospodárskej politike cieľových krajín s osobitným dôrazom na Slovensko) : vedecký monografický recenzovaný zborník k záverečnej oponentúre grantu VEGA 1/2638/05 (e. č. 140) Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva SR a SAV. Bratislava : [Katedra medzinárodného obchodu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2419-3. S. 149-172.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona. Analýza procesov internacionalizácie podnikateľských subjektov pôsobiacich v Slovenskej republike. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. S. 315-320. ISBN 978-80-225-2856-6. CD-ROM.
    [4] KOSÍR, Igor. Medzinárodná ekonomická integrácia : od autarkie ku globálnej ekonomickej integrácii. Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2010. 242 s. ISBN 978-80-8083-942-0.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 294 s. [19,986 AH]. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2935-8.
    [4] ČIŽMADIOVÁ, Kristína. Competitiveness of the Slovak Republic in context with using knowledge. In Theory of management 2 : the solution of selected problems for the development support of management knowledge base. Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina. 2010. ISBN 978-80-554-0284-0. Projekt č. 2316068.
    [4] DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2.
    [4] LISÝ, Ján - ČAPLÁNOVÁ, Anetta - GONDA, Vladimír - HONTYOVÁ, Kajetana - MATOUŠKOVÁ, Eleonóra - MARTINCOVÁ, Marta - MUCHOVÁ, Eva - NOVÁK, Marcel - PIOVARČIOVÁ, Veronika - PŘÍVAROVÁ, Magdaléna - ROZBORILOVÁ, Dária. Ekonómia. Bratislava : Iura Edition, 2011. 631 s. [34,73 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-406-5.
    [6] GONDA, Vladimír. [Globalizácia a nová ekonomika]. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Slovak Academic Press. ISSN 0013-3035, 2003, roč. 51, č. 5, s. 626-628. Recenzia na: Globalizácia a nová ekonomika / Peter Baláž, Peter Verček. - Bratislava : Sprint vfra, 2002. - ISBN 80-89085-06-7.
    [2] KOČIŠOVÁ, Kristína. Aplikácia DEA modelov pri analýze technickej efektívnosti pobočiek komerčnej banky. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2012. ISSN 0013-3035, 2012, roč. 60, č. 2, s. 169-186.
    [4] BALHAR, Víťězslav - BALHAR, Vítězslav. Dejiny svetového hospodárstva. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 229 s. [14,554 AH]. ISBN 978-80-225-3267-9.
    [4] KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Vybrané aspekty z operácií v zahraničnom obchode : (zahraničný obchod SR, všeobecný systém preferencií, spoločná poľnohospodárska politika EÚ). 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 90 s. [5,443 AH]. ISBN 978-80-225-3409-3.
    [4] STRÁŽOVSKÁ, Helena - STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra - BAŽÓ, Ladislav - KROŠLÁKOVÁ, Monika - HORBULAK, Zsolt - FIALOVÁ, Vendula - TYKVA, Tomáš - VÁLKOVÁ, Dagmar. Podnikanie malých a stredných podnikov. [1. vyd.]. Bratislava : Sprint 2, 2013. 320 s. [19,425 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-88-6.
    [4] TÁNCOŠOVÁ, Judita - HUDÁKOVÁ, Monika - ŠVECOVÁ, Silvia. Ekonómia. 1. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2013. ISBN 978-80-8078-598-7.
    [4] KULLA, Marián. Súčasný stav a vývojové trendy v elektrotechnickom priemysle Slovenska. In Acta gegraphica Universitatis Comenianae. Bratislava : Prírodovedecká fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-6034. 2013, roč. 57, č. 1, s. 31-49. Dostupné na: http://www.actageographica.sk/stiahnutie/57_1_03_Kulla.pdf
    [1] LISÝ, Ján. The topicality of social market economy in time or globalization (possibilities and limits of economic and social policy). In New dimensions in the development of society : proceedings, 7th annual international scientific conference dedicated to the 10th anniversary of the Faculty of Social Sciences, October 6-7, 2011, Jelgava, Latvia. - Jelgava : Latvia University of Agriculture, Faculty of Social Sciences, 2011. ISBN 978-9984-48-052-7, s. 274-280. VEGA 1/0561/09.
    [2] PASTORÁKOVÁ, Erika. Javové podoby globalizácie na poistnom trhu v Slovenskej republike. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV : Prognostický ústav SAV, 2006. ISSN 0013-3035, 2006, roč. 54, č. 8, s. 785-802.
    [2] ČIHOVSKÁ, Viera - KITA, Jaroslav. Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV : Prognostický ústav SAV, 2005. ISSN 0013-3035, 2005, roč. 53, č. 6, s. 611-625.
    [2] GONDA, Vladimír. Bankový dohľad v optike Basel II. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 6, s. 647-657.
    [2] LESÁKOVÁ, Ľubica. Malé a stredné podniky v procese globalizácie. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 9, s. 1148-1162.
    [1] KRAJŇÁKOVÁ, Emília - VOJTOVIČ, Sergej. Development of science and education among the priorities of state. In Efficiency and responsibility in education 2011 : 8th international conference. Prague : Czech university of life sciences, 2011. ISBN 978-80-213-2183-0. P. 147-156.
    [1] STARZYCZNA, Halina. Selected aspects in internationalization of the internal trade in theoretical approaches and in emprical research in the Czech Republic in the era of transformation. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2010. ISSN 1212-3609. 2010, roč. 13, č. 1, s. 115-130.
    [2] GONDA, Vladimír. Európska menová únia v kontexte globalizačných procesov svetového hospodárstva. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV : Prognostický ústav SAV, 2006. ISSN 0013-3035, 2006, roč. 54, č. 4, s. 352-367.
    [4] VOJTECH, František. Celospoločenská kríza ako dôsledok globálnej politiky. In Aktuálne otázky politiky III. : vedecké štúdie. Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2014. ISBN 978-80-8075-630-7. S. 197-204.
    [1] BEBIAKOVA, Dasa. EU-Ukraine Trade Relations. In PROCEEDINGS OF THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON EUROPEAN INTEGRATION 2016 (ICEI 2016), 2016, pp. 72-79., Registrované v: WOS
    [4] LISÝ, Ján - ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DZIUROVÁ, Valéria - GONDA, Vladimír - HONTYOVÁ, Kajetána - MATOUŠKOVÁ, Eleonóra - MARTINCOVÁ, Marta - MUCHOVÁ, Eva - NOVÁK, Marcel - PIOVARČIOVÁ, Veronika - PŘÍVAROVÁ, Magdaléna - ROZBORILOVÁ, Dária. Ekonómia. Recenzovali: Helena Masárová, Kamil Fuchs. 1. vyd. Praha : Wolters Kluwer, 2016. 621 s., [38 AH]. ISBN 978-80-7552-275-7.
    [1] GEISTLINGER, Michael - NOVACKOVA, Daniela. Protection of Foreign Investments in Slovakia. In INNOVATION MANAGEMENT AND EDUCATION EXCELLENCE THROUGH VISION 2020, VOLS IXI, 2018, pp. 329-337. ISBN 978-0-9998551-0-2., Registrované v: WOS
    [1] ADAMOVSKÝ, Peter - GONDA, Vladimír. Differences in efficiency of national innovation systems of Slovakia and selected EU countries. In Politicka Ekonomie. ISSN 00323233, 2019-01-01, 67, 2, pp. 181-197., Registrované v: SCOPUS, WOS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.