Počet záznamov: 1  

Marketingové aplikácie

  1. ČIMO, Jozef - ČIHOVSKÁ, Viera - ORESKÝ, Milan - TKÁČIKOVÁ, Jarmila - HASPROVÁ, Mária - TAJTÁKOVÁ, Mária - ŠTENSOVÁ, Antónia. Marketingové aplikácie. Bratislava : Ekonóm, 2002. 275 s. ISBN 80-225-1640-6
    Ohlasy:
    [4] BARTÁKOVÁ, Gabriela - NÍZKA, Helena - RÓZSA, Zoltán - GALKOVÁ, Silvia. Marketing manažment II : ako v súčasnom trhovom prostredí postupovať. Bratislava : 228, s r.o., 2007. ISBN 978-80-96856-1-6.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [3] HORVÁTHOVÁ, Miriam. Information and communication technology and marketing communication. In Majska konferencija o strategijskom menadžmentu : studentski simpozijum o strategijskom menadžmentu : Zbornik radova : Zaječar, 26-28 maj 2011. godine. Bor : Univerzitet u Beogradu, Tehnički fakultet u Boru, [2011]. ISBN 978-86-80987-85-9. S. 306-316.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.