Počet záznamov: 1  

Produktová politika

  1. KOLLÁR, Vojtech - STRHAN, Rastislav - KAČEŇÁK, Igor - KRISTOVÁ, Ľudmila - KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Produktová politika. Bratislava : Sprint, 2003. 552 s. ISBN 80-88848-96-2
    Ohlasy:
    [4] ROMAN, Emil. Úloha celosvetových noriem pri globalizácii z hľadiska produktovej politiky. In Produkt v trhovom prostredí : vedecký zborník prác pracovníkov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. S. 71-79. ISBN 978-80-225-2367-7
    [3] KRNÁČOVÁ, Paulína. Ekonomické aspekty manažérstva kvality. In IMEA : VIII. mezinárodní konference studentů doktorských studijních programů. Liberec : Hospodářská fakulta Technické univerzity v Liberci, 2008. S. 260-265. VEGA 1/4590/07. ISBN 978-80-7372-335-4
    [4] LACKOVÁ, Alica - JURKOVIČOVÁ, Lujza. Systémové inžinierstvo kvality : kvalita v produktovej stratégii. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 164 s. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2581-7.
    [4] KRNÁČOVÁ, Paulína. Význam kvality a manažérstva kvality. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov [elektronický zdroj] : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. S. 196-200. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2770-5. VEGA 1/4590/07.
    [4] MLÁKAY, Jozef. Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 101-107.
    [4] KNOŠKOVÁ, Ľubica. Strategické prístupy k riadeniu produktových inovácií. In Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010. ISBN 978-80-225-3085-9, s. 79-88. VEGA 1/0668/08.
    [4] MLÁKAY, Jozef - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Dizajn produktov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 148 s. [7,924 AH]. ISBN 978-80-225-3075-0.
    [4] KRNÁČOVÁ, Paulína - DUDEKOVÁ, Alena - GONDÁROVÁ, Jana - JELŠÍKOVÁ, Martina - KOVÁČOVÁ, Natália - ŠTEFAŇÁK, Peter. Neustále zlepšovanie organizácií - proces, nástroje a metódy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 170 s. [10,066 AH]. Projekt mladých vedeckých pracovníkov IGM 2316070/10. ISBN 978-80-225-3347-8.
    [4] LACKOVÁ, Alica - JURKOVIČOVÁ, Lujza. Systémové inžinierstvo kvality : zabezpečovanie kvality vo vybraných odvetviach obchodu a priemyslu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 180 s. [9,818 AH]. ISBN 978-80-225-3185-6.
    [4] ROMAN, Emil. Význam bezpečnosti spotrebiteľa v procese globalizácie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '05 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. októbra 2005, Rajecké Teplice. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2005. ISBN 80-8070-464-3, s. 144-149.
    [4] LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 192 s. ISBN 80-225-2027-6.
    [4] ROMAN, Emil. Úloha celosvetových noriem pri globalizácii z hľadiska produktovej politiky. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´06 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 4.-5. október 2006, Žilina. - Žilina : Žilinská univerzita - EDIS, 2006. ISBN 80-8070-598-4, s. 250-256.
    [4] MLÁKAY, Jozef. Činitele konkurenčnej stratégie produktov. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 675-677.
    [4] ROMAN, Emil. Problematika bezpečnosti spotrebiteľa pri rozhodovaní o produkte. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 678-683.
    [4] ROMAN, Emil. Normy manažérstva kvality - trójsky kôň vládnej decíznej sféry? In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '03 : zborník prednášok z medzinárodnej vedeckej konferencie : Rajecké Teplice, 7.-8. október 2003. Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, EDIS, 2003. ISBN 80-8070-134-2. S. 254-258.
    [4] ROMAN, Emil - STRHAN, Rastislav - MEČIAROVÁ, Zuzana. Použitie polárneho diagramu pri hodnotení úžitkových vlastností. In INFORMATIKA 2003: 7. konferencia so zahraničnou účasťou : zborník konferencie, 27.-28. november 2003. - Bratislava : Dom techniky ZSVTS Bratislava s.r.o., 2003. ISBN 80-233-0491-7, s. 303-308.
    [1] HORSKÁ, Elena - ÜRGEOVÁ, Johana - PROKEINOVÁ, Renata. Consumers' food choice and quality percepiton: Comparative analysis of selected Central European countries. In Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2011. ISSN 0139-570X. 2011, vol. 57, no. 10, p. 493-499. Dostupné na internete: http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/48733.pdf.
    [4] OPOLDUSOVÁ, Lenka. Manažérstvo kvality v oblasti ľudských zdrojov. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-7].
    [3] KNOŠKOVÁ, Ľubica. Riadenie produktových inovácií v SR - empirická štúdia o inovačných aktivitách firiem pôsobiacich v SR. In Inovace - generátor výkonnosti firmy. - [Praha] : Nakladatelství Adart, 2013. ISBN 978-80-87829-07-3, s. 276-287. KEGA 017EU-4/2013.
    [4] KNOŠKOVÁ, Ľubica. Prístupy k udržateľnej spotrebe a výrobe a ich vplyv na tvorbu ekologických výrobkov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 23, s. 383-392. KEGA 017EU-4/2013.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing : ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3.
    [4] KNOŠKOVÁ, Ľubica. Manažment dizajnu. Recenzenti: Jozef Mlákay, Katarína Hubová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 185 s. [10,90 AH]. ISBN 978-80-225-3848-0.
    [4] KARKALÍKOVÁ, Marta. Kvalita produktu v službách a cestovnom ruchu. Recenzenti: Vojtech Kollár, Anna Mathiasová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 227 s. [14,50 AH]. ISBN 978-80-225-4478-8.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.