Počet záznamov: 1  

Strategický manažment podniku

  1. VOLOŠIN, Martin. Strategický manažment podniku. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2003. 204 s. ISBN 80-225-1628-7
    Ohlasy:
    [4] DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2.
    [3] DEMJANOVÁ, Lucia - ČARNICKÝ, Štefan. Systém strategického pozorovania vo vzťahu k faktorom externého prostredia a podnikovej stratégii. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X, 2011, č. 4, s. 56-68. Dostupné na internete: http://www.opf.slu.cz/aak/2011/04/demjanova.pdf.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.