Počet záznamov: 1  

Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu

  1. KITA, Pavol. Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 25-29
    Ohlasy:
    [4] HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Vybrané aspekty marketingovej komunikácie v poisťovniach Slovenskej republiky. In Vnútropodnikové komunikačné toky a nástroje v systéme riadenia podniku : zborník príspevkov z medzinárodého vedeckého kolokvia pri príležitosti ukončenia výskumnej úlohy VEGA č. 1/8189/1. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 20-225-1827-1. S. 7-9.
    [4] TAJTÁKOVÁ, Mária - LITOMERICKÝ, Juraj - BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultúry : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 186 s. ISBN 80-225-2176-0.
    [4] ŽÁK, Štefan. Aplikácia geografických informačných systémov v marketingu. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9. S. 413-415.
    [4] GERTLER, Ľubomíra. Riadenie rizika v podmienkach obchodného podnikania. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9. S. 190-193.
    [4] ŽÁK, Štefan. Implementácia geografických informačných systémov v marketingovom manažmente. In IBC. International business cooperation. Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828. Roč. 16, 2005, č. 1, s. 9,15.
    [3] ŽÁK, Štefan. Využívanie výskumného potenciálu univerzitných študentov v praxi. In Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí. Liberec : Technická univerzita HF-KM, 2004. ISBN 80-7083-822-1. S. 146-148.
    [4] TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. 120 s. ISBN 978-80-969642-4-6.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.