Počet záznamov: 1  

Která polovina letí z okna?

  1. Názov Která polovina letí z okna?
    Autorské údajePetr Hantych
    Autor Hantych Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 28-30. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Heslá efektívnosť * investície * marketing mix * značky výrobkov * modelovanie
    AnotáciaAko objektívne hodnotiť efektivitu. Skúsenosti spoločnosti Unilever s regresným modelovaním. Ako pôsobia prvky marketingového mixu na značku. Stanovenie ROI (Return on investment) jednotlivých častí marketingového mixu. Ako to vyzerá v praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 8-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.