Počet záznamov: 1  

Ako organizovať neustále zlepšovanie

  1. Názov Ako organizovať neustále zlepšovanie
    Preklad názvuHow to organize continuous improvement
    Autorské údajeMiriam Kasanická
    Autor Kasanická Miriam EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá metódy riadenia * manažment * manažéri * zamestnanci * zákazníci * komunikácia * väzba spätná * analýzy * meranie * motivácia * kvalita
    AnotáciaNeustále zlepšovanie ako nevyhnutnosť. Zdokonaľovanie procesov. Poznanie požiadaviek zákazníka a zlepšovanie kvality. Prístupy k zlepšovaniu. Päťfázový postup DMAIC. Trvalý prístup k zlepšovaniu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00187-033, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.